»Cene na Hrvaškem so višje od tistih v Sloveniji. Prihraniš najmanj 20 odstotkov denarja, če nakupuješ v Sloveniji. Če upoštevaš, da ljudje običajno dvakrat mesečno kupujejo špecerijo, potem je prihranek občuten.«
»Celo ljudje, ki živijo dlje od meje kot mi, hodijo v Slovenijo po nakupih. Naval je tolikšen, da če greš v trgovino konec tedna, so police zdaj praktično izropane.«
»Do 19. januarja so inšpektorji v 1145 primerih odkrili 25 odstotkov neupravičenih podražitev po 31. decembru 2022.«
»Ko vidiš dedka kupovati na AliExpressu, veš, da so se zgodili tektonski premiki.«
»Dostavne službe, kot sta Wolt in eHrana, so zagotovo med zmagovalci te krize.«
»Težava fizičnih trgovin je, da so imele prej tako velik promet, da tega upada ne morejo pokriti niti z rastjo spletne prodaje ‒ ta sicer lahko nadomesti eno fizično trgovino, ne pa treh ali štirih.«
»V trgovino gremo manjkrat, z vnaprej pripravljenim seznamom izdelkov, ki pa jih kupimo v večjih količinah.«
»Hitra primerjava za isti izdelek je velika prednost.«
»Če se ta generacija zbira v spletnih skupnostih Snapchat, Instagram, TikTok, Twitter, Facebook, bodo morali ponudniki in podjetja prilagoditi svojo vsebino komuniciranja in ponudbo omrežjem, ki jih ta generacija spremlja, to pomeni mobilno trženje, družbena omrežja, trženje prek SMS-sporočil, marketing vplivnežev. Ne bodo jih dobili na klasičen način. Ne pozabimo, to je generacija, ki Netflix spremlja prek svojih mobilnih telefonov.«
»Če je več kot 56 odstotkov uporabnikov ostalo zvestih blagovnim znamkam pred krizo, jih danes tako pravi dobrih 58 odstotkov, zato ne govorimo o veliki rasti, lahko pa govorimo o utrjevanju.«
»Moji nakupi so bolj načrtovani in premišljeni.«
»V večji meri odločajo za nakup v akcijah in promocijah.«
»V večji meri kupujejo izdelke slovenskega porekla.«
»Snapchat in Instagram sta predvsem družbeni omrežji mladih, kar ne pomeni, da ju ne uporabljajo tudi starejši. Na Facebooku smo vsi, vendar so mladi manj dejavni, medtem ko je Viber omogočil starejšim, ki imajo sorodnike v tujini, najcenejši in najoptimalnejši način, da ostanejo v stiku z njimi.«
»Ena večjih težav je, ko začne nastajati t. i. informacijski mehurček, ki uporabnika zapre v omejen krog informacij. Gre za to, da algoritmi na omrežju vsiljujejo informacije, ki uporabnika zanimajo, ne ponujajo pa alternativnih virov, ki bi morda izpodbijali to prepričanje.«
»Recimo, da nas zanima, ali je Zemlja ploščata. Sistem umetne inteligence to ugotovi in nam pokaže filmček o ploščati Zemlji. Ko prvič iščemo, najdemo enega, drugič dva, tri, pet, dokler na koncu ni vse podrejeno temu in kar naenkrat dobimo občutek, da ves splet govori o tem, da je Zemlja ploščata.«
»Nekateri bolj kritični avtorji, recimo Sigmund Bauman, pravijo, da je ljubezen dokončno komodificirana, da je postala potrošniški predmet, kar se vidi po sistemu profilov, kjer odkljukaš 'želim to in to', enako kot v trgovini, kjer izbereš, kar želiš.«
»Aplikacije monetizirajo svoje storitve tako, da se povezujejo z oglaševalskimi in analitskimi podjetji, trgovinami za aplikacije in podobno. Tu se generirajo podatki, ki prinašajo dobiček, za to pa potrebujejo čim aktivnejše uporabnike in uporabnice.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju